LEGRANT в судовому порядку виборола для свого Клієнта зменшення пені на 50 відсотків

25 травня, 2021 · Новини

Клієнту Legrant, портовому оператору, який на сьогоднішній день опинився в несприятливій фінансовій ситуації, пов'язаній з рядом незалежних від нього обставин, в т.ч. пандемією COVID-19, не вдалося вчасно виконати свої зобов'язання по одному з договорів перед постійним контрагентом. В наслідок чого, контрагент Клієнта нарахував штрафні санкції за договором і звернувся до суду для їх стягнення.

Юристи Legrant підготували позицію захисту і обґрунтували наявність підстав, які дають можливість значно зменшити розмір пені. В ході розгляду справи, суд врахував доводи юристів і зменшив розмір пені на 50 відсотків. Одним з ключових аргументів стала відсутність у контрагента збитків, викликаних несвоєчасною оплатою послуг за договором.

Суб'єктам господарської діяльності, які опинилися в подібній ситуації, важливо розуміти, що не завжди несвоєчасне виконання зобов'язань є підставою для нарахування надмірно великих штрафних санкцій.

Також необхідно пам'ятати, що при наявності обґрунтованої позиції, зменшення розміру пені може стати ефективним механізмом для захисту інтересів добросовісного контрагента, який опинився в схожій ситуації.

Справу супроводжувала юрист Віолетта Витяганець під керівництвом старшого юриста Наталії Маковецькой.

Команда