LEGRANT врегулювала спір щодо стягнення диспачу
4 травня, 2019 · НовиниКлієнт Legrant - іноземний зернотрейдер, виступав продавцем пшениці на умовах FOB Odessa.
Завантаження товару було завершено до закінчення сталійного часу, проте судно простояло в порту більше доби в очікуванні фітосанітарного сертифіката.
При калькуляції диспача покупець не включив час на очікування документів до сталії. На думку покупця, час, витрачений на очікування документів, був вже затримкою судна (detention) і мав бути розрахований за ставкою демереджа. Продавець з такими розрахунками не погодився і звернувся до Legrant.
Юристи Legrant проаналізували ситуацію і провели переговори з покупцем. В ході переговорів покупець прийняв позицію клієнта Legrant, включив час на очікування документів клієнта в сталію та провів перерахунок диспача. В результаті спір було вирішено мирним шляхом. Справу супроводжували старший юрист Legrant Данило Христич і юрист Платонов Сергій під загальним керівництвом керуючого партнера Тетяни Тітаренко.