Legrant перемогла в номінації «Business protection» престижного Національного морського рейтингу

26 березня, 2018 · Новини

Кейс юридичної компанії Legrant щодо скасування канального збору за судозаходи в 4 гавані Одеського порту був визнаний Національним морським рейтингом найкращим кейсом щодо захисту портового бізнесу в 2017 році.

Пам'ятний знак за перемогу в номінації «Business protection» на урочистій церемонії нагородження команді Legrant вручив Президент Асоціації контейнерних ліній України (АКЛУ) Олександр Щокін.

«Legrant допомогла структурувати те обурення, яке виникло в зв'язку з введенням канального збору, і через високий професіоналізм, абсолютно титанічну роботу по систематизації думок експертів, завдяки правильній юридичній стратегії разом з АКЛУ досягла позитивно результату», - наголосив Олександр Щокін.

Пам'ятний знак переможців рейтингу вручили керуючому партнеру Тетяні Тітаренко, а також проектній команді, яка супроводжувала кейс, - старшому юристу Данилу Христичу і юристу Людмилі Сизоненко.

«Цей кейс приклад того, як тандем ключових гравців ринку контейнерних перевезень і юристів, помножений на компетентність і нетерпимість до протизаконних дій, здатний гарантувати результат навіть в, здавалося б, найбезнадійніших спорах. Ми не тільки створили позитивну судову практику і скасували незаконне збирання, а й допомогли бізнесу в повному обсязі відшкодувати свої збитки, повернувши вже близько півмільйона доларів. Дякую за таку високу оцінку нашої роботи і нагороду. Для нашої команди вона - справжній морський Оскар, тому що уособлює довіру і визнання портового бізнесу та експертного середовища. Ця нагорода - стимул удосконалюватися і працювати ще більше, щоб ставати ще корисніше й ефективніше», - зазначила керуючий партнер Тетяна Тітаренко.

Національний морський рейтинг проводиться з 2007 року. Рейтинг ініційований провідним галузевим журналом «Порти України», підтриманий ІАЦ «BlackSeaTrans», Мінінфраструктури України та рядом профільних асоціацій - АМЕУ, «Укрпорт», «Союз портових операторів», АМАУ, BINSA та інше.

Нагадаємо, однією з найбільш гучних і обговорюваних в портовій галузі спорів в 2017 році стало введення канального збору за судозаходи в Карантинну, Каботажну, Нову і Ланжеронівську гавані Одеського морського порту, який було успішно вирішено юристами Legrant спільно з АКЛУ.